Hampus vaccinerad

Ja idag har även Hampus fått sin sista spruta mot svininfluensan.
Alla är nu skyddade.. men egentligen så vet jag inte om den finns längre..??
Man har ju inte hört ngt om den på länge nu.

Efter han fått sprutan så gick jag o lämna honom på dagis. han visade stolt upp sitt plåster o berätta att de hade gjort lite ont.
Gick sen med Elin o Anna till Decaup, heter de va?!!
Hitta inget fynd, brukar annars vara duktig på det =)

Sen gick jag o Edvin med Elin hem o drack kaffe.

Måste ju skriva att jag blir förbannad på de som plogar snö, fick gå omvägar för o komma fram med vagnen. Ser inte fram emot morgondagen då jag återigen ska ge mig ut.

Halv ett kom mamma hit, drack kaffe o lite. Kl 1 hämta jag sebastian o Emil som skulle följa med hem o leka idag.
Hade ju sån tur att mamma var här så Edvin kunde stanna vid henne, jag slapp köra vagnen igen. Det kallar jag lyx! Halv 3 hämta jag hampus på dagis, mamma var ännu kvar o även jenny som kommit så återigen begav jag mig iväg själv för o hämta Hampus. Dubbellyx idag alltså!!

Tack jenny o mamma!!

Grabbarna lekte riktigt bra, Hampus fick oxå vara med. Inget bråk överhuvudtaget.
Emil stannade även o åt mat o Therese har varnat mig för att han äter mycket, men jag blev ändå chockad när han åt portion efter portion, visserligen ganska små portioner men jag hade blivit glad om mina barn iaf åt en sån prtion.. dom äter knappt nånting..
Men i skolan äter sebastian jättebra så han kanske äter för hela dan där =)

Nu ska jag syssla med lite roligt som att plocka med lite leksaker o vika tvätt innan sängen kallar. Längtar dit =)

Imorgon är de fredag! Älskar fredagar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0