Lördag!

Lördag är det idag och jag var uppe tidigt. Halv sju!!! Hade kl på 7 men Edvin ville stiga upp halv sju så de var lika bra o pallra sig upp.

Efter god frukost så åkte jag , sebastian o jenny ner till ishallen.
Sebastian hade 2 träningar i rad, 1 timmes klubbteknik och 1 timmes vanlig träning. han var helt slut efter första timmen så han valde att avsluta.

Sen tog Jenny och Sebastian bussen till stan, började med lunch på mcdonalds, vilket var snabbt avklarat så dom han en runda i några affärer och en fika på siesta innan de var dags för bio. Alvin & gänget 2.
Båda två tyckte den var jättebra.

Medans dom var istan så tog vi här hemma en lååång promenad, ca 1,5 timme blev det. Skönt!

Kvart över 5 hämtade staffan dom istan, hem kom en överlycklig kille. Han hade haft en supermysig dag med moster Jenny.

Moster är garanterat en favvis här, Hampus fråga mig förut
- var är Jenny?
- Hemma
-Jenny vill komma och leka med mig.

Som tur är för hampus så kommer Jenny hit imorgon igen.
Hon och sebastian ska åka skridskor på allmänhetens åkning.
Tyvärr kan inte Hampus följa med då hans nya skridskor har gått söner i knäppningen.
Fick låna ett par av Anna i strlk 27 men dom var lite förstora.. vi ska byta hans andra men har inte hunnit de än. är inte istan så ofta.

Hade varit extra skoj om Hampus kunnat åka imorgon eftersom jag nyss läste på Elins blogg att Holly ska ner o åka. men men de kommer fler dagar..

Nu ska jag fixa de sista, sen släcka ner o gå upp i sängen, titta lite på tv.. sen sova, hoppas barnen sover liiiite längre imorgon.

God natt!


Kommentarer
Postat av: elin

ja mostrar e väl himla bra å ha:) ja vi var nere och åkte med Holly... men hon gillade de inte alls. "det e ju haaalt jöh!!! haha

2010-01-17 @ 19:30:34
URL: http://guteelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0