Nyår

Våran nyår blev lyckad precis som jag föreställt mig.

Här kommer bilder


Här har vi dukat


Vi hade bordsplacering som ni kan se här


En glad Ebba


En glad Wilma


Ebba o Edvin leker på golvet


Fina Holly tyckte inte vi städat så bra..


Brudarna





Sebastian och Edvin


Hampus


Sebastian tyckte inte om förätten så han fick ostbågsmacka istället..


Här satt grabbarna en hel del under kvällen..


Fina Anna och Havanna


Speldags


Elin njuter av en Tequila Rose..


Patrik m familj släppte upp ballonger till William..


Så här roligt hade vi det..


Mitt i natten vakna Hampus


och Holly






Staffan, Hampus, Wilma och Holly dansar runt granen Patrik





Ibland är de svårt o komma på rätt svar.. Vi skrattade en hel del här kan jag lova






Detta var allt från mig idag.. fler fina bilder finns på Elins blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0