Om..

Det finns många om på denna jord.. dessvärre hjälper de sällan att tänka
-om jag bara gjort så..
-om jag bara haft den..
-om jag bara...

Känner mig nere, deppig, hjälplös..

de går väl över..

Helgen har varit lugn, Edvins feber försvann på lördag förmiddag. Vi var hos mamma, hon bjöd på mat och staffan hjälpte henne sätta upp en takfläkt.
Söndag, jag blev återigen hel då min äldsta son kom hem. Vilken härlig känsla som infinner sig i kroppen då han är här.
Vi tog en sväng till ishallen på allmänhetens åkning. Staffan,hampus och sebastian åkte lite. Jag o Edvin kolla på.

Ska följa med jenny o kolla på lägenhet sen. ska bli kul.

Bye


Kommentarer
Postat av: Anna Ahlvin

Ja tänk OM! Hur många gånger har man inte tänkt så??

Tror det åter igen handlar om ens dåliga samvete som mamma att många gånger känna sig otillräcklig. Håll huvudet högt och var stolt över dig och de dina. För OM det är någon som har det bästa för sina ögon när det gäller dina barn.. så är det DU! =) Ha en bra dag!

2010-01-25 @ 10:55:34
URL: http://familjenahlvin.blogg.se/
Postat av: terese

jag tycker det är starkt av föräldrar som, bara har sina föräldrar varannan vecka. jag skulle nog inte fixa detö. visst skulle man tycka att det vore skönt med semester nån gång, men så fort casp vart borta i en dag så känner jag mig konstig... lägerveckan i somras var ju brutal. 5 dar... gaahhh...

å inte fan är du hjälplös... skärpning...

kraam

2010-01-25 @ 14:00:56
URL: http://www.metrobloggen.se/memyselfandcasp
Postat av: Therese

Jag finns om du behöver prata... ! Livet kommer alltid bestå av en massa "om jag ändå gjort si" "om jag ändå gjort så".. Det viktigaste att komma ihåg är att man alltid gör det som man TROR är bäst, eller med den vetskap man har just då... !!!

Kramar

2010-01-25 @ 16:49:32
URL: http://hedmanlindby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0