Trötter

Idag var på församlingshemmet, bara jag o edvin eftersom hampus var på dagis. Tycker de är kul att ha med honom dit på tisdagar o skönt o bara ha Edvin på torsdagar. Då kan man ta det lite lugnt. Kolla på edvin på golvet, dricka kaffe i lugn o ro.

Edvin har funnit en ny vän, Julius. Dom är bredvid varandra hela tiden, ska ha samma leksak med. Kul att han redan skaffar vänner =)

Jag tycker de är sjukt trevligt att vara där o bara prata om allt. Känns som att de är lätt o prata där.
De kommer bli tråkigt sen när Edvin börjar på dagis o jag måste jobba eller kanske plugga.

Får försöka ha barnen hemma lite då o då.. så kan vi gå dit o ha de trevligt. De är ju så många mammalediga mammor i sslite nu.. lät mysko med mammalediga mammor, vad skulle dom annars va.. hehe..

O fler bebisar är på g så de mammalediga mammorna kommer ju inte ta slut direkt =)

Stressade sen som en galning till skolan när sebastian skulle hämtas, Edvin skulle hinna sova o äta, de blir alltid stress när man varit iväg en sväng på fm.. väl framme vid skolan så ville sebastian leka med Jonathan, så då hängde jag o edvin också med Anna hem innan de var dags o gå till dagis.
Fick mig en kopp underbart pulverkaffe=) De är faktiskt ganska gott!

De är så kul o prata med Anna, så mycket smaskigt!! haha.. kan inte skriva vad men jaja, skitsamma. Anna vet nog vad jag menar iaf!
Therese o elin vet nog med om dom tänker efter lite.. =)

Ikväll så åkte vi till mamma, hon fyller år imorgon men vi firade henne idag.
Hon bjöd på god mat o supergott fika. jag glömde bort att jag ska sluta med sånt, kom på de efter jag tryckt i mig allt.. MÅSTE bli bättre på sånt. Kunde ju tagit en banan eller ngt istället. Nästa gång gör jag det =)

Det var trevligt som tusan å rätt vad de var så var kl 8, shit vi måste hem, barnen ska ju sova NU! hehe.. så dom sov dessvärre inte föräns kl 21 ikväll. Tur hampus är ledig, men upp ska vi, 08:25 ska sebastian vara i skolan.

Nu ska jag sova, är tröttare än tröttast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0