1 juni

och de är höstväder ute.. ja fryser ihjäl..

Jag tänker o tänker o tänker.. de hjälper inte.. jag vet det, jag har nu inset att de är så här de kommer vara. Finns inget o göra. Jag har försökt, verkligen försökt men är man bestämd så är det så..

Jag vet att jag skriver lite gåtor men kan inte skriva ut vad de handlar om, måste bara få skriva av mig.

Jag kan inte älta mera, de hjälper inte de heller.. måste ta hand om min familj, lägga energin på dom.

Vet ni vad min högsta önskan har varit under lång lång tid..? Att få sova en endaste hel natt utan att bli väckt av barnen.. Vissa dagar är jag bara sååå trött. Tröttare än vad jag vill erkänna..
inte ens för staffan..
Varför? Ja alla andra orkar ju.. då måste väl jag med..
orkar gör jag väl, för att man har inget val som småbarnsförälder.

Mina barn är de finaste underbaraste jag har, vill inte leva en dag utan dom men ibland tar dom musten ur mig..
Hur ska jag orka ta hand om mig själv då.. orkar knappt ta en dusch ibland men gör det ändå för att jag måste.

Från kl 6 på morgonen till kl 8 på kvällen kretsar allt kring dom, så måste det vara, när de sover alla 3 ja då är de tvätt som ska vikas o hängas, kanske dammsugas lite, eller ngt annat som behövs göras.

Fy vilket depp ja är idag men kan de va annat!

En rolig sak är iaf att min bror är på gotland. Ja o Edvin ska snart åka o hämta honom.

Kanske ska skriva oxå att de gick jättebra när barnen sov hos deras mommo, Hampus vill mer än gärna göra det igen. De känns underbart!! Kan inte neka till att jag had een viss oro över hur allt skulle gå.

Dricka lite kaffe innan vi ska åka.

Bye!


Kommentarer
Postat av: elin hejdenberg

Jag förstår att du är trött.. Det är ju inte lugnt att vara mamma. Ni kanske ska ha barnvakt en gång i månaden du å staffan? Så ni kan få en fredag eller lördag själva..? Man behöver det verkligen! Glöm aldrig att du är en super-mamma! =)

Kramar

2010-06-01 @ 10:56:34
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/
Postat av: terese

hoppas det ordnar sig va det nu än kan vara.. och lite depp det måste man va ibland... ha det bäst. kram

2010-06-01 @ 16:34:01
URL: http://www.metrobloggen.se/memyselfandcasp
Postat av: Terese

Halloj!! Det är absolut inga fel på den..Funkar som den ska men här hemma används den inte till ngt vettigt!! Står i ett hörn i garderoben!! Kram

2010-06-01 @ 19:21:29
URL: http://berglundsjoqvist.blogg.se/
Postat av: malin

Strunta i dammsugningen och tvätten o allt de där någon gång i veckan.. och sätt er istället ner och försök glömma bort det där. det gör inget om det inte e dammsuget eller att tvätten e vikt.. finns ju fler dagar =) förslaget syster gav lät bra tycker jag:D skönt att det gått så bra hos mommo kram

2010-06-01 @ 19:42:03
URL: http://malinhejdenberg.bloggplatsen.se
Postat av: Terese

Jag hade tankt 400kr kram

2010-06-02 @ 16:50:25
URL: http://berglundsjoqvist.blogg.se/
Postat av: Åsa Lundstedt

Tycker om det du skrev! Trevligt att se lite nyttiga grejer och inte endast det generella sakerna som man kan se om typ alltid. ;)

2010-09-22 @ 10:14:53
URL: http://royalorchidholidays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0