ännu lite sjuk

ja de är jag de, denna förbannade hosta vill inte ge med sig. Värst är såklart natten.

Idag tog vi en sväng till stan, handlade en ny dvd på obs, 395 kosta den. Vår andra var trasig så det var tur vi hitta en så billig. Dvd måste man ha så barne kan se mora träsk o sånt =)
Och vi vill ju se film ibland.

Skulle egentligen köpt sandlåda men de var ju svindyrt, kollade på granngården där dom haft för 499 kosta den nu 699 och då är de billigare o bygga en själv så de blir nog vad vi gör. Måste köpa lite virke bara, Staffan får åka till byggman o flörta lite med jimmie så kanske de blir lite billigare.. hehe..

Hämtade även ut sebastians fotobllskläder som jag beställt från kvarnen. kanonsnyggt.
Tröja, shorts, långarmad tröja o byxa, strumpor o väska. Namntryck på båda tröjorna, byxorna o väskan. Allt för 800 spänn. kanske låter dyrt men hade man köpt allt var för sig hade de blivit mycket dyrare, nu var det ett paketpris om man köpte allt.

Vill ha hem honom nu så han kan prova, men vi ska hämta upp honom i kräklingbo på söndag morgon innan matchen så han får prova allt när vi är hemma igen. Blir nog att åka tidigt på söndag, ska ju samlas halv 10 i visby.. så runt 8 får vi nog åka eftersom vi ska ta vägen över kräklingbo.. tidigt iväg med alla barnen..

Vi åt kvällsmat på mcdonalds idag, lyxigt värre.. =)

Nu ska jag umgås med min sambo, vi ska se film o dricka vin. Köpte ngt nytt vin som jag aldrig smakat så de ska bli spännande.

hejsvejs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0