Blåser

Ja fy vad de blåser, inget ävder o va ute i. Då blåser man ju bort.. när ska de bli sommar?? Vill ju vara ute hela dagarna som man ska kunna vara den här tiden på året!!


Igår såg vi 2 filmer, den första hette "knowing", var riktigt bra.
Den andra minns jag inte vad den hette, var väl ganska bra med men lite seg.. jag somna på slutet =)



Vi testade även ett nytt vin, var riktigt gott så de köper jag fler ggr.

Fair & Square

"Torr, ungdomlig, aningen blommig smak med inslag av fläder, honung, mandel och grapefrukt.
"

Jag är absolut ingen vinexpert, men gillar du vita viner som inte är för söta men inte heller för torra så rekomenderar jag detta =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0