Dagen

Dagen blev helt underbar, UTAN regn. Tänk att de ibland kan bli som man vill.

Började med skolavslutning för sebastian, alla barnen sjöng sommarsånger o föräldrar o syskon satt i gräset. Sen fikade vi. Efter åkte vi och fam Hedman/Lindby mot visby och almedalen. Barnen lekte o hade skoj, vi åt lunch där. Jag hade gjort pannkakor med krossad choklad i. kanongott, dock ganska mäktigt för mig så jag fick i mig två sen snodde jag lite pasta sallad av Therese =) Men jag kommer absolut göra det igen, perfekt utflyktsmat eller bara som mellis.

När vi var klara i almedalen gick vi bort till glassbaren, gott!!

Åkte sen vidare till tallunden där barnen lekte ännu mera och där åt vi oxå mellis innan vi åkte hemåt igen. Var nog hemma ca halv 5.






















































Ja mycket bilder blir det, hade kunnat lägga upp många till men orkar inte, kanske gör de på facebook nån dag.

Bye!


Kommentarer
Postat av: Marianne

Jag tycker det är jättekul att se alla bilder på er. Lägg gärna in fler. :) Ni verkar haft en bra dag utan regn. Barnen verkar haft roligt iaf och det är ju det viktigaste. :) kram

2010-06-15 @ 21:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0