Edvin

.. min tredje son.. men så speciell.. så underbar..

Han är verkligen Edvin.

Jag njuter av varje sekund i hans närvaro.. jag älskar att bara sitta och se på honom.
Han har börjat busa mer o mer.. efteråt kollar han på mig om jag är arg eller om jag skrattar..
Han är så liten men ändå så medveten.

Tro nu inte att jag älskar mina 2 stora pojkar mindre.. absolut inte..

Så svårt o förklara men just nu är Edvin inne i en så speciell ålder.. så härlig ålder..

Alla åldrar har ju sitt.. ni som har barn vet nog hur jag menar!


Jag har känt att jag klagat så mycket på sista tiden.. men mina barn gör mycket som gör mitt liv värt att leva, kan inte tänka mig en dag utan att ha dom i mitt liv.

Dom är mitt allt helt enkelt!



Dags o hämta hampus på dagis =)


Kommentarer
Postat av: terese

ja, ungarana har sina extra speciella stunder ibland å det är det som lyfter upp dom jobbiga stunderna. å det är bra att gnälla lite ibland för då känns det genast bättre... kram

2010-06-23 @ 08:25:33
URL: http://www.metrobloggen.se/memyselfandcasp
Postat av: elin hejdenberg

Men så jäkla söt!!!

2010-06-23 @ 21:14:41
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0