...

Den här bilden var med på helagotland.se och dom var snälla och delade med sig..

Sebbe längst ut till höger



Jag har blivit superförkyld o hostar o har mig. Hatar o vara sjuk, har en molande huvudvärk hela tiden o vill egentligen bara ligga i soffan med ett stort täcke o bara vila.. men de går ju inte... sånt får jag göra när barnen är stora =)

Barnen är iaf friska de är viktigast. Hampus var ganska ledsen när jag lämnade honom på dagis idag, sånt är jobbigt. Jag vet ju att han har det kul där men jobbigt o lämna honom ledsen..

Man märker att Hampus o Edvin börjar få mer utbyte av varandra, De börjar leka lite tillsammans..busar tillsammans. De är härligt o se. Edvin kan inte prata så mycket ännu, mamma, pappa, lampa o där och så pekar han på allt.. när vår katt kommer så får han en pipigare röst och blir helt till sig. Han älskar katter o hundar =)

Edvin är verkligen en glad kille, väldigt lätt o ha att göra med, han går omkring o pysslar med sitt, kommer fram till mig och kollar vad jag gör och sen går han och leker igen. Hoppas han fortsätter så.
Hampus har varit allt annt än lätt. Tror de började när han var runt 14-15 månader, väldigt sur o grinig och han ska bara komma först.. ingen annan får sitta nära mig om han har bestämt det osv..

Han har fortsatt så och nu är han snart 3 år.. hoppas de går över snart.

Iaf så hade de varit skönt om Edvin blir lite lättare vad de gäller den biten..

Sebastians ska idag åka på utflykt med skolan, till vitviken. De blir nog skoj!  Så han har matsäck packad för hela dagen. Sen åker han till A, och jag saknar honom redan. De är så tomt här hemma utan honom, trots att jag har 2 andra busungar här.. de saknas ju 1..

Nu blev det ett sånt där lååångt inlägg igen.. jaja..

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: ..

Det kommer bli bättre.. Jag tror att det handlar mycket om att han har varit minst, fått mycket uppmärksamhet m.m. Sen kommer det en ny kille in i familjen och då är han inte minst längre. Det är liksom inte samma daltande längre. Sen är han ju inte så stor heller, man tänker sig dom större än vad dom är. Jag vet exakt hur det är :) Och allt kommer verkligen bli bättre. Det kanske vänder totalt och det är han som lugnast sen.. :) Kram

2010-06-10 @ 20:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0