Här sitter jag..

... mitt i natten.. hostar konstant. Går inte o sova då..
Båda barnen sover ännu o har gjort sen de somna för natten, vilket är ovanligt här, självklart gör dom det en sån natt då jag inte kan sova. Helt otroligt egentligen att inte Edvin vaknat av mitt hostande.

Var på apoteket förut och de rekomenderade Noskapin mot halsen så jag köpte det. Tog en tablett strax innan vi åt mat, en stund efter maten fick jag så förbannat ont i magen. Funderade först på om de hade med maten o göra men läste sen på biverkningarna på noskapin och då står det så här:

"Vissa personer kan få bröst och buksmärtor ca ½-4 timmar efter intag av noskapin, går över efter ca 1-3 timmar"

Jippi!!! Eller inte!

Några fler sånna tabletter tänker jag då inte ta, jag hade så ont så jag låg o vred mig i smärtor.

Nej ska jag chansa på att jag lyckas somna om jag går upp igen.. vill ju sova, måste orka med dagen imorgon med.

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0