Sjuker

Stackars mig som är sjuk.. huvudet värker o halsen värker..
Jag har tagit alvedon så de blir bättre korta stunder men sen är de tillbaks.
Som tur är så stannade staffan hemma idag, jag var mer död än levande så hade aldrig orkat ta barnen.
Kommer bli bättre sen när Edvin är inskolad o jag ska sätta igång med plugg (antagligen) då kommer vi ha mer timmar på dagis så staffan behöver inte stanna hemma eller jobba kortare dag om jag blir sjuk. Vi förlorar ju pengar när han är hemma o de är mindre kul.

Ska se lite tv nu, o bara ta de lugnt, barnen sover, staffan klipper gräset.

Hoppas jag mår bättre imorgon, hade i så fall tänkt att vi ska åka till stan o köpa sandlåda.
De blir nog från Granngården, har inte sett någon annan bra sandlåda i nån annan affär.. kanske någon som vet??
Den på granngården är med lock så man slipper kattskit i sandlådan.

Ja just de Hampus är nu helt blöjfri, förutom natten då. Han är verkligen kanonduktig, vi behöver inte påminna honom om att gå på pottan, han springer när han är pinknödig eller bajsnödig. Är så stolt över min kille =)

På söndag är de dags för fotboll igen, sista sammandraget innan uppehållet som är ända till den 29 aug, väldigt långt uppehåll, hoppas de är träningar o träningsmatcher iaf..

Trevlig kväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0