...

Nu var de flera dagar sen ja skrev blogg igen.

Har inte haft ork eller tid.

I helgen så var de först hockey, lika duktiga killar som alltid.
På lördag kvällen var vi bjudna på mat hos mamma.
Trevligt och god mat =)

I söndags var vi hos Karin o Jerry, skulle prova takbox. Den som staffan provade i fredags passade inte men det gjorde den som Jerry hade. Tack gode gud!
Vi fick även gott fika där, våfflor.

Igår kväll kollade jag och Elin på film, 2 filmer hann vi med.Äntligen midsommar och couples retreat (hette den så Elin?) Dom var bra båda två men den andra var lite seg.

Idag var jag på musiklekis med Elin o Holly och Edvin såklart.

har även handlat fodrade stövlar till sebastian, hans vinterkängor läcker in vatten så fötterna var dyngsura så det var ett STORT måste. Kan inte förstå hur vinterkängor kan hålla så bra mot snö o kyla men så fort de blir vått o slaskigt så bara läcker vattnet in.
Läste en undersökning någon tidning gjort på vinterkängor och alla läckte in vatten, några mer o några mindre. Även de dyra märkena så de hjälper inte att lägga till ett par hundringar.

Passade även på o handla lite efter skoaffärn men fy tusan för o gå med mina barn i affären. I början gick de bra men när vi kom till kassan där allt godis är då blir dom som galna och jag jag fick skämmas för hur dom beter sig.
Tack och lov hade jag Jenny med mig som hjälp anars hade jag fått lämna handeln o gått hem med barnen.

Nu måaste jag vika tvätt innan depserate housewifes börjar. Mindre kul.

På fredag bär de av till borås o jag börjar få resfeber eller packningsfeber kanske. Är alltid så orolig att jag ska glömma ngt eller att ngt går fel på nåt sätt.. men de brukar alltid lösa sig. Ska bli så himla underbart o komma iväg o träffa min syster!!

Tvätten var de ja...

hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Elin

yesbox så hette den:) Ja jag kan bara tänka mig hur det är för dig och handla som har mer än en... jag VÄGRAR åka in å storhandla med Holly bara...det e typ omöjligt. vika tvätt var det ja.. hahhaha... puss

2010-03-23 @ 21:43:01
URL: http://guteelin.blogg.se/
Postat av: Jenny Hallgren

Jag vill att det ska bli fredag nu =)

Längtar också som tusan :)

2010-03-24 @ 18:06:20
URL: http://hallgrenjenny.blogg.se/
Postat av: Jenny Hallgren

Bra att vi får bensträckare... Jag längtar så mycket..

som tur var så går dagarna foooort =)

2010-03-24 @ 18:20:36
URL: http://hallgrenjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0