Fredag!

Jag älskar fredagar, fast jag är alltid som tröttast då..

Vårat fredagsmys är redan avklarat, med barnen, de sover som stockar båda två. Hampus somna direkt hans mys var slut. Snacka om trött.
Vi har varit vid Holly o lekt idag, mycket trevligt =)
Fick även god lunch som Hampus älskade så de tackar vi för.

Orkar inte skriva så mycket, kände bara att jag ville skriva ett påar ord.

Ska låna film av elin så ikväll blir de antagligen att vi ser Twiligt New moon (visste heter den så) iaf har jag längtat efter att se den bra länge nu!!
Då ska vi ha vårat mys (hoppas barnen sover tills filme är slut iaf)

Staffan är just nu i väskinde o provar ut en takbox som vi ska få låna när vi åker till fastlandet (trots sjusitsig bil så behövs mer lastutrymme) Hoppas boxen passar bara, annars måste vi hyra, vilket vi inte har råd med.
Så de hade varit jävligt trist!

Imorgon ska sebastian spela hockey match på helplan mot AIK, de ska bli skoj. Älskar o se när han spelar hockey. Efteråt kommer han hem till oss igen, saknar honom så mycket nu så de ska bli skönt o ha honm här igen.
De är ett hål i mig varje g¨ng han är i väg.. men så fort han kommer så blir jag hel igen.
Hur klarar man sig när barnen flyttar hemifrån..  haha..

Nu känner jag att de börjar bli ett sånt där svammligt inlägg bara för att jag är trött så nu avslutar jag.

Trevlig helg på er alla!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0