Friday

Fredan är snart slut o jag är supertrött. Ont i huvudet har jag med.

Idag fyller ju lilla Wilma 3 år så de var tänkt att vi skulle dit på kalas på em. Men Hampus fick feber på förmiddagen. När staffan kom hem så bestämde jag att jag och Edvin skulle gå bort iaf och tur var väl det, eftersom wilma blev lite ledsen att vi kanske inte skulle komma (då skulle hon ju få vänta på paketet.. hihi..)

Det var trevligt med massa barn o massa vuxna med för den delen. Gott fika med.

Annars har de varit väldigt lugnt här idag.

Sebastian ska spela hockey imorgon så de blir ytterligar en dag i ishallen, börjar bli van nu.
Staffan ska jobba men Jenny följer med o hjälper mig med de små barnen. Ja Hampus öron fungerar inte alltid =)
Skönt iaf att de är andreas vecka med sebastian så han har huvudansvaret för honom, behöver ja inte tänka på den biten, bara njuta av att se min duktiga son spela hockey.
Hoppas för hans skull att han lyckas göra ett mål, han har varit så nära flera ggr men inte riktigt fått in den. På träningarna har han lyckatds ett par ggr men de är inte riktigt samma sak.
De är ju sista poolspelet för denna säsong med.


Idag blir min älskade Edvin 10 månader! Han är så stor nu.. var ju nyss en liten bebis..


Här är han bara 1 dag gammal


Älskar denna bild på mina älsklingar!!


Nu är han så här stor.. vart tar tiden vägen..??!


Kommentarer
Postat av: elin hejdenberg

Åååå vad jag längtar tills Maja börjar med någon aktivitet. =) Det är så roligt att se på barn när de sportar.

Ni har sååå fina barn!! Å Sebastian är så lik andreas! =)

Den 7 juli-18 är vi på gotland! bäst å boka i tid.. TSSSSSSS.. innan alla andra turister gör det =D.

Kramar å ha en fin måndag!!!

2010-03-08 @ 11:37:30
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0