Härligt väder!

Så skönt de är med denna sol! Love it!

Dagen har varit bra idag, Hampus har varit som vanligt idag. Lite lagom bråkig sådär..hehe..
Efter vi lämnat sebastian gick vi hem, Edvin åt fm mellis och sen hade jag tänkt vi skulle gå en promenad men Hampus var inte sugen på de så vi var inne o fixade med lite av varje.

Hämtade sebastian och även en kompis som följde med hem idag, jag hade bestämt att vi skulle gå en sväng.
Grabbarna var inte så sugna.
- Vi skulle ju spela tv spel..
- Ja ni hinner det sen. Man kan inte bara sitta inne i detta vackra väder.

Fick locka dom med varsin glass på pressan, då blev dom gladare =)
Vi gick sen ner mot hamnen då sebastian undra om vi kunde hälsa på staffan på stenhuggeriet.
Jag ringde och ja det gick bra.
Killarna gick in o kolla lite och sen kom en annan som jobbar där o fråga om dom ville köra traktor, klart dom ville.
Så dom fick styra traktorn, plocka upp stenblock o lägga ner igen, så jag gick därifrån med 2 väldigt glada killar.

Sen gick vi hemåt igen, de har varit fullt ös.
Jag var kanontrött så när staffan kom hem så slockna jag på soffan.

Snart börjar seperate housewifes!! Jippi!!!



Imorgon är de utvecklingsamtal på dagis, får se om hampus stannar kvar där efter. Han är mycket piggare idag.
Han vill verkligen gå på dagis.
Vi får se hur de blir..







Kommentarer
Postat av: Ordpolisen!!

Desperate Housewifes heter programmet!

2010-03-10 @ 08:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0