Idag

Idag skjutsade jag jenny o daniel till lärbro, de skulle städa ur lägenheten där. Eftersom jag även skulle köra dom hem igen så stannade ja kvar i lärbro under tiden. Jag o Edvin åkte hem till Linda så länge. Drack kaffe där och sen gick ja, Linda o Edvin hem till Micki.
Drack kaffe även där o pratade en massa och kollade på barnens minsta kusin, Nelly. Så liten och söt.
Åkte hemåt igen vid 1 tiden.
Hämtade sen hampus på dagis och gick till Adam som fyller år idag.
De blev fullt ös där, Therese med fam, Elin med fam och Anna med fam va också där så de var ett gäng ungar. Stackars Malin som fick städa efter allt kladd sen.. men det hör väl till vid barnkalas =)
Edvin har idag ätit en massa kakor.. mest smulor från golvet men de va gott ändå.
Han ville helst gå bordet runt o rensa efter de andra barnen.. haha..

Ikväll har jag frusit jättemycket så jag tog ett varmt bad, de var verkligen varmt.. står inte ut så länge så de blev ett kort bad. Staffan kan ligga i timmar, förstår inte hur han gör.

Imorgon är det den stora dagen för sebastian, han ska för första gången spela i krullis cup.
De är minst lika spännande för mig =)

Någon som vill se så startar första matchen kl 12:00.

Nu ska jag kika runt lite och sen ska ja försöka gå o lägga mig i tid.

Ja just det, i slutet på mars åker vi till Borås o hälsar på Johanna med familj!
LÄNGTAR!!!!!!!!

Sen i slutet på april åker sebastian till kreta med andreas o sophie.
Han är så glad att få åka med. Självklart är jag glad för hans skull.
2 hela veckor ska dom vara där, visst de kommer bli tomt utan honom i 2 veckor men han kommer ha det underbart så jag får helt enkelt klara mig.
De tråkiga är att han inte är hemma när Edvin fyller 1 men han fyller ju år fler ggr =)

Hejsvejs!!


Kommentarer
Postat av: malin

Ja du vart massa massa smulor och grajs men det ska ju synas att det varit barnkalas eller hu ?!!:D va jätte roligt att ni kom och Adam blev jätte glad för presenterna .. :) kramar

2010-03-03 @ 23:27:51
URL: http://www.malinhejdenberg.bloggplatsen.se
Postat av: elin hejdenberg

Va skoj att du träffat linda å micki! =)

Jag vet inte varför jag är så stark. Jag har alltid varit envis. Jag njuter mer av livet nu. verkligen! det är konstigt att man är tvungen att bli sjuk för att man ska förstå det lixom... Men alla ni som tänker på mig det är NI som ger mi styrka. Jag SKA ju träffa er i sommar. Jag planerar redan för fulla muggar här hemma!! =)

2010-03-04 @ 12:14:48
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0