Magsjuka

Vaknade i morse av att Edvin spydde ner hela sin säng. Mindre trevligt. Är inte så förtjust i spya. Speciellt inte lukten.
Hampus som äntligen blivit piggare, ja då kommer nästa.
Skulle på utvecklingssamtal idag, de hade redan blivit uppskjutet 2 ggr o man vill verkligen dit o ha de där samtalet så jag ringde jenny o kolla om hon hade ork o komma hit o ta hand om Edvin så jag kunde gå på samtalet. Det kunde hon. Tack Jenny!

När jag var i väg så spydde Edvin igen, riktigt rejält. Överallt o över jenny..
Sen åt han en banan o spydde igen.. men sen har de varit lugnt. bara ett par bajsblöjor, men jag tar hellre det än spya.

Så jag har varit hemma hela dan. Vid 2 tiden somna hampus på soffan och kl 3 skulle Sebastian hämtas.
Kollade med Therese om hon kunde följa sebastian över vägen bara så han kunde gå hem själv sen och de kunde hon. Så jag slapp väcka hampus o klä på o iväg, skönt. Hampus är alltid så sur när man väcker honom om han somnar till på dagen. Tackar Therese!

Ikväll gick jag med sebastian på hockeyträning, lika kul som alltid o titta på. Duktiga killar!

Sen har de inte hänt så mycket mera här idag.

Fick nyss bilder på junior (katten som dog) av min bror Manne.
(Den svartvita katten)





Kommentarer
Postat av: .

men åå vad jobbigt :( hoppas han blir frisk snart och att ni andra klarar er!!

2010-03-11 @ 07:51:15
Postat av: Jenny Hallgren

Underbara junior <3 Saknar <3

2010-03-11 @ 09:31:23
URL: http://hallgrenjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0