mera bilder

Jag borde sova nu men kände att jag var tvungen o lägga in ett par bilder på mina boys, de minsta..
Har precis lagt ut en annons på blocket, ska sälja syskonvagnen. Den används aldrig så lika bra o sälja den.
Tyckte de va svårt med info men kände sen att om någon är intresserad så kan dom fråga mer via mejl el tele.

Bilder var det ja..















Lite blandade underbara härliga bilder..

Nu ska jag soooova.. hoppas barnen tar sovmrgon imorgon.. iaf till 8. hade varit superskönt.
Ska ju inte iväg nånstans föräns 10 då vi ska till bvc för 2,5 årskoll på Hampus..

Nattinatti


Kommentarer
Postat av: .

vad är det för syskonvagn? Hur mycket ska du sälja den för?



Vilka fina bilder på boysen!!

2010-03-02 @ 13:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0