Piggare!!

Idag är jag piggare. Staffan har istället legat på soffan idag =(
Tråkigt att vi varit sjuka hela helgen men jag är ändå tacksam att jag och staffan inte var sjuka samtidigt.

Så jag o barnen har gjort lite av varje idag, har fotat en del så bilderna får tala idag.



























Det har varit en underbar dag.
Kanonskönt väder, vi var ute ett par timmar o ingen frös när vi kom in igen.

Sebastian har nu åkt till andreas, tomt som alltid när han åkt.
  Staffan är uppe o studsar o gör rent syskonvagnen som vi ska sälja.

Jag ska se lite tv o sen sova, hoppas Hampus sover hela natten, börjar bli trött på att han vaknar femtielva gånger varje natt.
De gör inte ens Edvin, han sover som en stock, oftast.

Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: elin hejdenberg

skönt att ni mår bättre! Snart är våren här å sommaren å då hopas jag man slipper massa sjukdomar!

Ha en fin dag!

kramar

2010-03-15 @ 14:44:39
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0