Sjuka är vi här..

Ja mina minsta killar har ju varit sjuka nu i veckan och igår kände sig sebastian dålig, ont i magen så han fick stanna hemma från skolan.
Han sprang på toa ett par ggr så nog var de magsjuka. stackarn. Han låg på soffan från morgon till kväll.

Äve jag började känna mig dålig igår, som tur var slutar staffan kl 1 på fredagar så jag orkade ta barnen själv tills dess. Men när han kom så la jag mig på soffan o låg där tills kvällsmaten, försökte peta i mig lite pommes o kebab men de gick inge vidare. När barnen somnat åkte staffan o handla nyponsoppa till mig. De är det enda jag fått i mig sen igår. Tills nyss då jag åt lite mjölk o flingor.
Hatar att nte kunna äta, jag älskar ju mat..

Känne rmig ännu ganska dåligt men måste röra på mig lite, får så sjukt ont i kroppen av att bara ligga.

Hoppas nästa vecka blir en frisk vecka, orkar inte med mer magsjuka nu.




Idag fyller Malin år, Stort Grattis till dig!!!!


Kommentarer
Postat av: malin

aaw tack!!! =) tråkigt att ni e sjuka ! hoppas ni snart e friska igen och förblir friska ett bra tag! kram

2010-03-13 @ 23:28:12
URL: http://www.malinhejdenberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0