ÄNTLIGEN

Min dator är hemma hos mig igen! Underbart.

Skulle kunna skriva en hel uppsats om vad vi gjort denna vecka då jag inte haft datorn här men de orlar jag inte.

Idag har vi varit på fritids och gått tipspromenad, ätit kaipsoppa o lyssnat på de duktiga barnen som sjungit.
Trevligt!!

I morgon ska jag på möte på banken.. nervöst.. på kvällen blir de bio med tjejerna, Sex and the City!! Jag älskar den serien, älskade första filmen o hoppas jag kommer älska även denna film.

Var på utvecklingsamtal med sebastian igår, bara bra saker fick jag höra. Det är underbart! Han är så duktig i skolan och har utvecklats enormt mycket.

Ja just de.. på lördag ska barnen sova hos deras mommo, även jenny kommer vara där o hjälpa till för jag och staffan ska gå på fest, tillsammans, vilket vi inte gjort sden innan Hampus föddes. Längtar ihjäl mig!!
Vi ska lämna barnen runt 2-3 tiden sen åker vi hem o kan fixa i ordning oss utan barn som hänger i benen på en.
Kan ta en cider i lugn o ro ute på verandan (om solen skiner)
Kommer antagligen längta efter barnen jättemycket men samtidigt ska jag njuta så mycket jag kan.. en kväll med staffan o alla vänner, dessutom en sovmorgon tillsammans på söndag..
Jag lämnar aldriog bort barnen så de kommer kännas konstigt. Sist hampus sov borta var när Edvin föddes.

Mamma och Jenny, ni är underbara som ställer upp!!!!

Nu ska jag städa o fixa en massa här hemma.

Bye!


Kommentarer
Postat av: Jenny Hallgren

Klart jag ställer upp för dina underbara barn <333

Mina underbara ögonstenar....

Dom är det bästa som hänt i hela mitt liv, dina och Johannas barn... Mina finaste ägodelar..!!

2010-05-28 @ 23:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0