Ebbas dag

Den 9 maj 2009 hade Ebba sin namngivelse och eftersom jag och Anna är hennes faddrar så bestämde vi att idag skulle vi hämta Ebba och hitta på något med bara henne.
Vid 10 lämnade jag min familj och hämtade upp Anna, snälla Malin var barnvakt åt Annas barn så vi kunde ägna oss enbart åt Ebba.
Vi gick hem till Therese där Ebba var riktigt busig och uppspelt, nästan som att hon visste att vi skulle ta med henne.
Det var absolut inga problem för Ebba att följa med oss, hon vinkade så glatt hejdå till sin mamma. Tog mig och Anna i handen och traskade iväg. Härliga unge!

Lite bilder från våran stund kommer här.























När vi lekt färdigt gick vi och handlade en glass till Ebba innan vi gick hemåt igen.
Jag längtar redan till nästa år, då är Ebba större så det blir nog lite mera äventyr då =)


När jag kom hem blev Hampus lite avis på att jag varit o lekt med Ebba, att hon fått gungat, kastat sten o varit på stranden. Så efter lunch packade vi med oss fika och tog en tripp till samma ställe.
Hampus fick cykla hela vägen, var lite osäker på om han skulle orka men de gick hur bra som helst.
Så här kommer mera bilder.

















































Mycket bilder blir det, älskar att fota.. nästan så jag skulle haft en proffskamera så bilderna blev riktigt bra. hade varit skoj.. någon som har en över så vet ni var jag finns =)

Trevlig kväll alla!!



Kommentarer
Postat av: Therese

Tack Anna och Emily som gjorde Ebbas dag härlig och minnesrik :) Guld värt o fantastiskt kul initiativ. Kram Kram

2010-05-09 @ 21:23:04
URL: http://hedmanlindby.blogg.se/
Postat av: elin

Underbara bilder:) härligt att man kan vara ute så trots det trista vädret.

De finns inget dåligt väder bara dåliga kläder? eller hur är det nu? haha puss

2010-05-09 @ 22:58:00
URL: http://thestyleismine.blogg.se/
Postat av: malin

underbara gud föräldrar :) syns på bilderna att Ebba trivs =) Kramar

2010-05-10 @ 08:12:01
URL: http://malinhejdenberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0