Hejhallå..

Dagarn ränner på och jag har inte hunnit med att skriva.

Snabb update om dagarna:

Fredag: Valborg, grillade med kära vänner och åkte sen och kollade på elden i bläse. Ungarna brydde sig inte så mycket om den, ville helst kasta sten i vattnet =)

Lördag: Storhandel på fm, hem o bara va med familjen innan jag begav mig bort till Elin. Hade en asarolig kväll tillsammans med alla underbara tjejer.


Söndag: Väldigt lugn dag för min del, Staffan o barnen var nere på stranden.

Igår måndag: Lämnade Hampus på dagis, gick hem o vilade tillsammans med Edvin. Hämtade hampus och följde med Therese o barnen hem. Hampus o wilma cyklade, Ebba och Edvin lekte i sandlådan.

Idag är de tisdag och snart ska jag och Edvin bege oss mot Bvc för 1 års kontroll även vaccination. Usch, gillar inte när barnen ska få sprutor men de är ju för ngt bra.. Ikväll blir de en massa fix här hemma inför Edvins 1 års kalas imorgon..
Tänk att de redan är 1 år sen min plutt föddes.. helt sjukt vad tiden går fort.

Sebastian är ännu på kreta och ska vara där länge till, han har de förmodligen jätteskönt med sol.. slipper detta kalla väder vi har här. Önksar jag hade hört ngt från dom, bara ett "hej, resan gick bra, här är allt toppen " men har inte hört ett endaste litet pip.. saknar saknar saknar...

Ska lägga in lite bilder med om nu blogg.se vill som jag, de har hakat upp sig ett par ggr under tiden jag skrivit så vi får väl se hur de går..

Edvin gullunge


Fina Ebba


Edvin


Finaste Havanna


Holly o Hampus hittade tomtekläderna =)


Lördagsmys. Edvin får än så länge nöja sig med majskrokar..


Alla tjejerna från lördags. (Bild tagen från Elins blogg)



Kommentarer
Postat av: elin

hoppas de gick bra för Edvin på kontrollen å med sprutan. tack själv för en aasa kulig kväll. puss

2010-05-04 @ 19:38:47
URL: http://thestyleismine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0