Ikväll..

är de dags för party!!!

Igår var de bio, jag Elin o Malin såg Sex and The city 2. Superbra film.. jag bara älskar allt med sex and the city.
Vi skrattade en hel del kan jag lova. Tänk om man kunde ha ett sånt liv som dom, trots barn, jobb o män ändå kunna ses med jämna mellanrum för en lunch på favvofiket, en shoppingrunda, en utekväll, en resa...
Nu gör vi ganska mycket sånt tillsammans iofs.. men inte så ofta. Ekonomin brukar säga stop.
Eller som när ngt stort händer i deras liv så samlas de alla tillsammans för o höra vad som hänt o ge tips på vad personen kan göra.. o bara finns där..
Vänner är så viktigt att ha för att orka med vardagen.. någon som alltid finns där när man vill skratta, gråta, pratat. Jag känner mig lyckligt lottad som har alla mina vänner. Som alltid ställer upp!

Dom bevisar oxå att trots många olikheter kan man ändå vara själsfränder!

Tack Elin o Malin för en rolig kväll.. hoppas kvällen i kväll blir ännu roligare =)


Var på loppis på fm o fynda en 16" cykel till hampus, gissa om han blev glad.
Lite stor ännu men han växer snart i den.

Ha en trevlig dag o kväll alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0