Lördag

Lördag igen.. Om en vecka är sebastian hemma från kreta. Saknaden är stor nu kan jag lova. Men han har de nog superkul så då är de värt o sakna honom så mycket. Om någon fattar vad jag menar!!?

Idag fick vi besök av min mormor Gullan och min moster marianne. Blir inte av att vi ses så ofta så det var trevligt. Dom kom och firade Edvin i efterskott.

Glömde helt o fota medans dom var här men har fotat de snygga kläderna han fick i present iaf.. ibland fotar jag supermycket eller så blir de inget alls.





Mycket kläder har han fått, men det är bara bra tycker jag. leksakerna svämmar över och även om vi har mycket kläder att plocka fram är de roligare med nytt, sånt som bara är Edvins. Sen finns de ju vissa favvoplagg som jag blir så lycklig av att få använda igen. Jag har ju lite kläder från sebastian som Hampus haft o så även Edvin. Bra med massa pojkar..

På måndag kommer en ny liten bebis till vårat "gäng".
Therese ska göra snitt.. så spännande.
Jag hoppas på en pojk men de blir säkert en flicka till.

Nu ska jag gasa bort till Elin o hämta film som jag o staffan ska se ikväll.

Bye!!


Kommentarer
Postat av: elin

juppjupp kläderna e från mitt jobb.hoppas att vi kan ses något i veckan.

Vet att jag e kass på de där, men du e minst lika kass. haha puss

2010-05-08 @ 23:51:46
URL: http://thestyleismine.blogg.se/
Postat av: Marianne

Får tacka för oss. För min del så var det bra att du glömde fota, för jag hatar att bli fotad. s Ha en bra dag!!

2010-05-09 @ 11:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0