Sommar o sol

Dagar som idag, sånna dagar gillar jag! Mera sol!!

Har inte hunnit med bloggen riktigt denna helg, knappt suttit vid datorn alls.
Tänkte inte skriva så mycket om vad vi gjort, tänkte satsa på bilder istället men lite kortfattat kan jag skriva.

Vaknade av att sebastian ringde på lördag morgon, bättre start på en morgon kan det inte bli. Så härligt att höra hans röst igen. De var tillbaka i sverige men jag fick inte träffa honom föräns på söndagen.. eller fick fick jag väl men han var hs Andreas till söndan.
Vi var barnvakt åt Holly både lördag o söndag, riktigt roligt.
På lördagen tog vi en sväng till lekplatsen på dagis, vi mötte upp fam Hedman/Lindby där, barnen lekte, vi fikade o hade de trevligt.
Söndagen åkte vi o hämta Holly vid halv 9 för att åka vidare till visby o kolla på sebastian som spelade fotboll.
Vad härligt de var att äntligen återse honom!!! Kan inte bskriva det med ord.
Kom hem o barnen forstatte leka på gården.

Nu kommer bilderna.



























Detta var lördagens kort.. har en massa från söndagen med men orkar inte just nu.
Kanke imorgon.

Idag var jag med Hampus på dagis, mycket roligt. Mamma o jenny var här o tog hand om Edvin så länge. Taqck för hjälpen!

Imorgon ska jag på möte på komvux, då ska Elin ta hand om Edvin.

Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0