Tisdag

Redan Tisdag igen.. jag älskar tisdagar, Desperate Housewifes.

Imorgon är de redan 1 vecka sen Edvin fyllde 1, vad tiden går fort.

Igår fm var jag hos Anna o även Ellin var där, vi käka frukost o drack kaffe o väntade spänt på att höra av Therese. Till slut så ringde hon o berättade att de blev en flicka.. så underbart o härligt.. Ett nytt mirakel, det är så häftigt. Nu vill jag se det lilla underverket men får hålla mig tills de är hemma igen.

På em åkte jag o barnen till Jessica, Malva o Elias i lärbro. Det var trevligt. hampus och malva lekte bra tillsammans när de väl kom igång. De är ju alltid lite blygt i början. Hoppas vi kan fortsätta o träffas lite då o då. Jag är ju ganska dålig på att ta tag i d edär o åka iväg men ibland så händer de =)

Jag o barnen ska åka på utflykt med barnens mommo sen, har inte bestämt var ännu, någonstans där hundar kan vara o där de inte blåser så mycket...hmmmm....

Igår kom det som jag väntat på, Ett vykort från Sebastian. Äntligen. Så härligt o få veta att allt är bra!!!
Det stod ungefär så här,
"Hej familjen, här är det jättevarm, 35-40 grader i solen. Jag har det jättebra här. Puss o kram Sebastian"

Saknar min älskade unge!!!!!
Snart är han hemma igen, bara några dagar kvar!


Nu ska jag packa i ornding lite innan vi ska åka iväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0