Tomt..

är de här.. barnen är hos deras mommo. Var lite sorgligt o åka hem, Hampus stod o vinkade. Inte van att lämna bort mina småttingar. Men visst är de samtidigt skönt o få en kväll utan barnen.. sitter nu med en smirnoff ice o väntar in brudsen.

Tror alla mammaor o pappor iband behöver få ensam tid.. sen hur man utnyttjar de är ju upp till var och en..
Jag sa till staffan när vi kom hem, det var tomt o tyst..
- ska vi inte strunta i festen o bara sova hela kvällen istället.. hahahaha...
Kan ju erkänna att de hade varit bra skönt.

Sömn är det inte gott om i detta hem.. fast Hampus har börjat sova lite bättre så hoppas de fortsätter så. Edvin vaknar sällan på nätterna, i så fall vaknar han på kvällen, typ när vi ska gå o lägga oss.

Nu ska jag göra ngt vettigt.. som att sminka mig.. hehe..

Bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0