Vår Edvin 1 år

Grattis till vår finaste Edvin på 1 års dagen!!!




Satt o kollade igenom bloggen vad jag skrev för nästan exakt ett år sen,


"Liite ont idag
Men om de bara är lite förvärkar eller om de är något på g vet jag inte. Vill inte att bebisen ska komma idag då jag har lite problem med barnvakt just idag, vet att både Therese o Elin ställer upp (Dom är guld värda) men ändå, vill liksom inte belasta dom även om jag vet att dom inte ser det då.. fast jag tror inte det blir ngt idag.
Ska iaf lägga mig och vila nu och hoppas de går över, åtminstonde till imorgon.

Jag skriver väl senare om någon nyfiken människa undrar hur de gått."


Hihihi.. inte kunde jag då ana att bara 4 timmar senare skulle min tredje son vara född..
Ha en trevlig dag alla, här blir de kalas hela dagen lång.





Kommentarer
Postat av: malin

jaa jag minns den dagen, fika hemma hos mig med therese och vi va så spända =) tänk va 1 år går fort, lite skrämmande när man tänker efter =) ses sen runt halv 2 eller så, kramar

2010-05-05 @ 10:58:30
URL: http://malinhejdenberg.bloggplatsen.se
Postat av: Jenny Hallgren

Underbaraste Edvin mosters gullunge som jag älskar så mycket.. Känns som om han nyss var en liten bebis... Älskar alla dina underbara barn <3

2010-05-06 @ 09:02:49
URL: http://hallgrenjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0