En massa collage

Har ju klippt mig, färgat håret. Tänkte visa er med bild, är egentligen inte så förtjust i att lägga upp bilder på mig själv då jag är så långt ifrån fotomodell man kan komma men jag vet själv att jag tycker de är kul att se bilder på andra när de skriver att de färgat eller klippt håret så här kommer de :)


Lite degande i förra veckan..




Sebbes scrapping








Mitt srapping



Sebastian har fått jättefina jobbar kläder av sin moffa
Jag tog alla kort vid samma tillfälle, men ljuset blev helt olika.. inte världens bästa kamera.. :(




Mina 3 grabbar <3



Hampus som Spiderman :)



Kommentarer
Postat av: Anna Ahlvin

Va fin du blev när du fixa håret tjejen=) Passar dig jättebra. Ha en bra dag! Kram

2010-11-22 @ 10:48:27
URL: http://familjenahlvin.blogg.seq
Postat av: elin

jätte fina bilder, du blev super fin i håret och barnen är hur fina som helst!!!

2010-11-22 @ 11:18:45
URL: http://thestyleismine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0