...

Tänkte idag bara skriva ett kort inlägg.

Först ska jag berätta hur de går med vår lilla katt Sally, det går kanon!!!
Hon är så duktig och går på lådan, än har det inte hänt en endaste liten olycka, trots att hon varit lite rädd de första dagarna och ibland suttit på ett o samma ställe väldigt länge.
På kvällarna när barnen lagt sig har hon kommit fram, men idag så var hon faktiskt framme en del när barnen var vakna så det går i rätt riktning. Hon är ju bara så söt!!

Jag o sebastian tog en första tur med jultidningsutdelning, ska ta 2 st imorgon med.
Sen blir det dom i stan på fredag tänkte jag, ska kolla så de är okej med de först.

Jag köpte för ett tag sen scrap grejer till sebastian som jag egentligen tänkt ge honom i julklapp men när vi kollade igenom alla julklappar till barnen så märkte jag att sebastian hade några fler än hampus o edvin så bestämde att han skulle få det i förvg. Ikväll fick han det.
Vi började vid 7 ungefär, kvart över 8 fick jag tvinga sebastian i säng, själv satt jag o scrappade till kl 22. och då hann jag bara göra 2 kort så de är väldigt mycket pyssel med det.
Ganska kul men de krävs tid.

Ska försöka sätta mig med sebastian ibland o passa på att utnyttja tillfället att scrappa samtidigt som jag får en stund tillsammans med honom.

Sebastian sa så här när vi satt där o pysslade
- Mamma jag älskar verkligen att pyssla med dig. =)


Imorgon ska sebastian på sin första bas lektion.
Han har velat testa väldigt länge, och nu äntligen är de dags.
Är verkligen glad för honom:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0