Fredag

Äntligen fredag!!!

Ikväll ska jag till malin, hon ska bjuda oss tjejer på mat och sen blir de lite gott dricka o massa kul hela kvällen. Tror hon planerat något hemligt också, verkar som det iaf. ska bli riktigt skoj!!

Funderade på kläder. Sist vi hade tjejkväll så var vi hos terese l och den kvällen avslutades väldigt tidigt pga sjukdomar :( Iaf dom kläderna jag hade då var nya och jag vill ha dom ikväll igen så de tänker jag ha.

Har precis gjort klart och skickat in uppdrag 1 i arbetsmiljö och säkerhet.
Kursen var bra mycket svårare än jag trodde.
man ska använda sig mycket av förordningarna som finns på arbesmiljöverkets hemsida, det är inte en förordning.. nej det är hur många som heslt. Men jag lärde mig till slut leta på ett bra och smidigt sätt för o hitta rätt så de blev llite lättare mot slutet.

Nu funderade jag på om jag ska åka o göra lite ärenden i slite city :)

Hoppas ni alla får en trevlig fredagskväll!

Bye


Kommentarer
Postat av: Terese

Jo visst hade det varit bra med en sådan maskin! Men som sagt så är det inte kul att diska inte för att jag gjorde det innan heller men som sagt ett evigt plockande! Jag hoppas ni får en GRYMT TREVLIG KVÄLL VID MALIN!

2010-11-26 @ 14:07:27
URL: http://berglundsjoqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0