Fredag

Äntligen fredag igen, men hela helgen är bokad så nå lugn o ro blir det då inte :)

Idag ska vi till stan, ikväll ska sebastian på Idol party.
Imorgon ska vi gratta Jenny som fyllt år, på kvällen ska jag till therese o spela xbox-kineckt (stavning?) och dricka vin.
På söndag ska sebastian träna hockey, han ska stå i mål så han är även med på målvaktsträningen efter, sen ska vi på dop, Kickan o Mattis ska döpa deras lilla son gabriel.
På söndag kväll åker sebastian till sin far.

Idag orkade jag inte klä på alla barn o lämna sebastian i skolan så staffan smet från jobbet o hämtade honom här hemma o lämna honom i skolan.
Så Edvin har haft pyjamas på sig hela dagen, frma tills alldeles nyss.
Jag är ännu rufsig i håret, har inte orkat kamma mig lite ens.

hampus springer i sin garderob o byter kläder ganska mycket, vilket är rätt jobbigt då han slänger de andra kläderna lite här o var, men jag har inte orkat bry mig idag...

Ska nog ta tag i mig själv nu, staffan slutar ju jobba nu vid 1, sen när han kommer ska vi åka så kan ju vara bra o va klar tills han är hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0