Fredagen

Ja i fredags kväll var vi ju hos Malin, hon bjöd på god mat o god efterrätt.
Vi drack gott o hade så jävla skoj!!!

Therese har lagyt upp några roliga filmer på sin blogg, så vill ni skratta klicka er vidare här

När jag ser filmerna så skrattar jag som aldrig förr, samtidigt som jag blir varm i hjärtat då jag verkligen känner mig lyckligt lottad som har alla dessa fina vänner omkring mig.
Jag vet att dom finns där alltid. I glädje och i sorg.
Så underbart att ha dessa vänner som jag verkligen kan vara mig själv med, släppa loss o bara ha så kul.
För vi hade verkligen kul i fredags.

De har vi alltid när vi ses, men ibland så blir det lite extra lyckat!!!

Älskar er tjejer <3


Kommentarer
Postat av: malin

Ja det va en riktigt bra kväll, hela kvällen va underbar, så mycket skratt, och alla släppte loss, helt underbart! Jag älskar er också, just därför denna kväll! Man ska visa sin tacksamhet, det gjorde jag med denna toppen kväll! KRAM

2010-11-28 @ 17:23:41
URL: http://www.malinhejdenberg.bloggplatsen.se
Postat av: Linda

Ja det kanske skulle varit bra om dom tog barnen en natt men jag tror inte att jag skulle kunna sova alls då. Skulle kännas så tomt utan dem!



2010-11-28 @ 22:01:17
URL: http://royaltylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0