God morgon

Redan onsdag idag.. kallt är det med.

Har lämnat barnen på dagis, Hampus var jätteledsen idag när jag skulle gå.
Han grät o sa att han ville hem med mig.. fy vad de är jobbigt.
Man vill ju inget hellre än att ta med sitt barn och gå.. men de funkar ju inte att göra så.
Det var riktigt jobbigt att behöva gå ifrån dagis o höra honom vara så ledsen.

Men pratade precis med dagis och de hade gått över ganska snabbt, nu var han glad igen.

Det känns skönt..

Men när jag lämnar mitt barn så ledsen så känner jag mig som världens sämsta mamma..

Samtidigt är det ju så att om han nu skulle få följa med mig hem, då vet han ju att de funkar o gråta så får han följa med hem och så vill jag inte att de ska vara.. behöver ju mina timmar till plugg på dagarna.

Det är verkligen skitjobbigt sånna här dagar.

Men jag vet att när jag hämtar Hampus i eftermiddag så kommer han springa och ge mig en bamsekram och sen berätta om allt bus han gjort idag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0