Halsont & kalas

Idag 'r jag hemma. Har så ont i halsen, dock inte halsfluss ont. Men hostar en del så de känns inte vidare o träffa en massa äldre som är lite mer infektions känsliga och så..

Så barnen är hemma med mig idag, mysigt.
Saknar dom lediga måndagarna o fredagarna tillsammans med barnen.

Vädret är ju inte så roligt idag så vi har inte gjort så mycket, haft innelek, pusslat och sånt.
En sväng med dammsugaren har jag hunnit med också.

Nu sover Edvin och hampus spelar fiskespel.

Igår kväll hämtade jag hit vår katt Sally, hon har mest suttit och tryckt någonstans. Är ännu lite rädd men de brukar va så i början. Barnen älskar henne.
När jag kom hem med henne sa hampus
- Tack mamma, det är min katt.

Idag fyller ju Ebba 2 år så i em blir de kalas. Hampus har frågat sägert 50 ggr om vi inte ska gå till kalaset snart.


Igår kväll ringde det nån mystisk människa till min mobil, han bröt så de var svårt o höra vad han sa.
Det var iaf ngt om en Audi. Vi har ju haft en Audi men de är typ 2 år sen + att det var staffan som stod som ägare på den, fattade inte vad hna prata om så la på till slut.
Idag ringde det en annan kille till mig och sa att jag stod som ägare till en mercedes.
Ja - Eh..nej knappast, har aldrig haft nån mercedes.
Killen - Det var ju konstigt, heter du Emily Hallgren?
- Ja det gör jag men jag äger ingen mercedes.
Killen - Jaha.. hmm.. verkligen konstigt, ditt namn och telenr kom upp här.
Jag- Nej du skojar med mig.. ivilket fall så är det alltid min sambo som står som ägare till vår bil.
Killen - Jaha, jag får forska vidare i detta myserium.


haha.. what??!!!

Måste va nån som bestämt sig för att skoja med mig.. eller bara valt mig på måfå..


Kommentarer
Postat av: Marianne

De där lät ju skumt...!!

Vart hade han sett nån annons på mercedes...blocket eller??

Krya på dig. Kram

2010-11-12 @ 14:50:52
Postat av: Anna Ahlvin

Trist att du känner dig krasslig Emily! Mille är åter igen hemma från dagis för att han åkt på en Streptokockinfektion ..SUCK!!!!! Krya på dig och trevlig helg.

2010-11-12 @ 22:27:01
URL: http://familjenahlvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0