Hämta barnen

De är fortfarande riktigt skitväder ute.. o snart ska jag hämta barnen. Fryser bara av tanken på att gå ut.

Ikväll tänkte jag städa lite här hemma men känner mig nu så himla trött efter allt läsande idag så får se vad jag orkar. Men det behövs VERKLIGEN städas...

Längtar till fredag för då är de mys hos Malin =)

O ikväll är de desperate housewifes!!!!!

Som ni märker så har jag inget intressant att skriva men kände mig ändå sugen på o skriva lite..

Saknar Sebastian gör jag med.

Hampus frågar varje dag var sebastian är fast han mycket väl vet att han är vid sin pappa.
Så fort vi pratar om sebastian här så börjar Edvin kolla runt, han undrar nog var hans härliga storbrorsa är ibland.

Tror ni de kommer nån snö i veckan då.. de skulle tydligen det.
I så fall hoppas jag den stannar kvar så de inte bara blir en massa slask o sånt tråk :(


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag köpte dem på Konsum men varken jag eller Nora gillade dem. Dom var inte äckliga men inget vi köper igen!

2010-11-24 @ 09:37:34
URL: http://royaltylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0