Hemlig beundrare..??

Fick ett anonymt mail på facebook från någon som heter "saknar dig"
I mailet stod det "Mitt livs kärlek"

har även fått en vänförfrågan från denna hemliga person.. har dock inte accepterat.

Svarade iaf på mailet med
- Ok. vem är du??

Fick tillbaka
- Är du lycklig

Svarade
- Ja det är jag. Om du inte berättar vem du är så svarar jag inte igen.

Personen svarade då
- Vågar jag tyvärr inte säga inte bra om någon får veta. Men jag e glad att du e lycklig.

Så mitt hot fungerade inte..

Undrar om det verkligen finns någon som ser mig som sitt livs kärlek, ja förutom Staffan då =)

Eller är de bara nån som jävlas med mig...??

Även om jag aldrig skulle lämna staffan så vill man ju veta vem det är.

Fick jag nåt o tänka på iaf :)



Kommentarer
Postat av: Marianne

Kul. :-) Men han måste ju ha ett namn på facebook, eller är det nåt påhittat namn....acceptera vänförfrågan och kolla på hans sida. Du kan ju ta bort honom sen om det skulle va så. kram

2010-11-24 @ 14:04:40
Postat av: Malin

åh men så trevligt! :) Alltid roligt när man är speciell och när folk tycker om en =)

2010-11-24 @ 17:25:01
URL: http://[email protected]
Postat av: terese

men ååå.. lite spännande är det ju iaf!!!

2010-11-24 @ 19:52:11
URL: http://www.metrobloggen.se/memyselfandcasp
Postat av: Emily

Marianne - man kan heta vadman vill, de flesta heter ju sitt namn men denna person heter "saknar dig".. Ja jag funderade på att acceptera, har inte gjort de än..



Visst är de kul men samtisigt frustrerande när man inte vet vem de är, eller om de är nån som bara jävlas med mig :)

2010-11-25 @ 09:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0