I am back..

Ja nu är jag någorlunda frisk.. vad för sjuk jag har varit vet jag inte. Stressmage kanske??
Inte så konstig kanske, de har varit mycket nu på sistonde, barne har varit sjuka, vilket har innburit mycket stress för att jag ska hinna med plugg. Jag själv hade halsfluss med feber.. ännu mer stress..
Sen är det mycket på fritiden också, sebastian har träning var o varannan dag, hemmet ska skötas.
Egentligen skulle mitt betygssamtal varit idag men eftersom jag legat hela veckan så flyttade jag det till måndag så nu är de plugg som gäller hela helgen men måste ändå försöka ta det lugnt så inte magvärken kommer tillbaka.
Jag vet att jag inte är ensam om att ha mycket att tänka på men jag kanske inte fixar de lika bra som många andra..
Har även haft en viss oro över en del privata saker, alla mina nära vet vad jag menar, vill inte skriva om det här men de sakerna kan säkert påverka en hel del till att få stressmage.

Så nu sitter jag här och har pluggat hela fm, belv nyss uppring av vårdcentralen, ska äntligen få ha praktik där. Så på tisdag morgon kl 08 ska jag vara där.. så har ringt rektorn på dagis och bett om lite extra tid nästa vecka. Så de gäller o komma i sng i tid på måndag kväll så jag är uppe o hinner iväg i tid.

Lär ju vara trött som tusan på måndag kväll ändå eftersom sebastian kommer med båten på söndag natt o är hemma ca 01. Sen ska jag vara i visby halv 11 på måndag för betygsamtalet som är ett muntligt förhör på hela kursen vård och omsorg. Blir nervös bara jag tänker på det..


Sen börjar då praktiken på tisdag och pågår till fredag, ska bli spännande!!!!

Om jag ska ta lite lunch nu och sen plugga lite till.

Ikväll ska staffan hjälpa jenny o flytta o mamma bjuder oss på mat.
Sen blir de hem o ha mys o i säng tidigt, sebastian ska vara borta i ishallen 05:30 imorgn bitt.. tidigt värre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0