Idol kväll

Barnen är ännu hemma från dagis, ska vara de imorgon med. De är inte jättesjuka men ännu lite hostiga så jag hoppas 3 dagar till räcker för att de ska bli helt krya sen behöver jag få tillbaka mina normala studietimmar jag är van vid.
Idag har vi varit hos Therese o hennes hostiga ungar, druckit kaffe i massor, ätit goda pannkakor till lunch o givetvis druckit ännu mera kaffe :)

Ikväll när staffan la smågrabbarna så scrappade jag och sebastian. Han ville göra ett kort till Gustaf som han ska till imorgon kväll. Han ska ha Idol kväll istället för kalas. Sebastian längtar verkligen mycket.

Han är väldigt duktig att göra kort, hjälpte honom en del med kortet vi gjorde idag men han har klippt en hel del själv o skrivit själv. Jag var bara med o kom med förslag hur de kunde se ut.
har inte fotat det men har planer på o fota o sen kanske jag lägger upp nån bild här.

Sen spelade vi lite barn geni, jättekul. Trots åldern 7-10 så kunde jag inte alla frågor.. hehe..

Efteråt fick sebastian lite extra lux av mig, efter den vanliga smörjningen av hans torra ben så smörde jag hans rygg och masserade den med, masserade även hans fötter en stund =)
Snäll mamma han har va =)

Färgade mitt hår igår, samma mörka förg jag brukar ha men tyckte ändå det blev lite väl mörkt så får se om jag skalåta de vara eller om jag ska slänga i lite slingor.


I morgon efter staffan jobbat klart så åker vi alla till stan för jultidnings utdelning och ite andra ärenden. Känns som de kommer bli stressiga timmar men men de brukar gå ändå, förmodligen blir de kvällsmat på mcdonald eller nåt.

Nu ska jag plugga en liten stund tänkte jag, orkar inte men MÅSTE :(

Bye bye


Kommentarer
Postat av: Malin Hejdenberg

<Jag tyckte du va jätte fin i det mörka emily! :)

2010-11-19 @ 08:01:27
URL: http://malinhejdenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0