Jag har varit sjuk. Började i måndags kväl...

Jag har varit sjuk. Började i måndags kväll med kramper i magen. Blev bara värre och värre. Den natten var riktigt jobbig. Sov ingenting. Min älskade staffan var verkligen underbar på alla sätt och vis. Igår fyllde Elin hela 25 år. Eftersom jag var sjuk så kunde vi inte gå dit men på kvällen kom underbara elin hit med smörgås tårta till oss. Jag lyckades äta lite. Det var jättegott. Idag mår jag lite bättre men ännu lite ont i magen. Beror nog ganska mycket på att jag inte ätit klokt på ett tag. Känner mig hungrig men inte sugen på ngt som vi har hemma. En fralla hade varit gott :) måste försöka plugga lite så fort som möjligt. Ska ha den muntliga examinationen på fredag kl halv 10. Nervöst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0