Lucia

Snart är det dags för lucia.
Var inne på Linus och Lotta och beställde stjärngosse kläder till sebastian för det ville han va i år sa han, alla andra år har det varit tomte. Då ville även hampus vara stjärgosse.
Dumma jag fattade inte att de bara var stjärngosse linnet man kunde köpa.
Jag såg ju hela bilden med strut o stjärna o så.. blev lite besviken faktiskt.

Funderar på var i Visby man kan köpa stjärna och strut??

Någon som vet???

Tacksam för svar!!!!

Tomtekläder brukar alltid finnas typ överallt men har aldrig tänkt på stjärngosse kläder då de aldrig varit aktuellt.

Beställde också en tomte dress till Edvin men hittade nyss en mycket finare på en annan sida så jag tar nog den istället. Skickar tillbaks den andra :)

Nu ska jag slå in lite paket så här mitt i natten, har inte hunnit tidigare.


Kommentarer
Postat av: Anna Ahlvin

Stjärngossestrut och stjärna brukar finnas på alla större livsmedelsbutiker typ Maxi, Coop, Åhlens... kanske ev vanliga konsum och ica! Lycka till i ditt letande! =)

2010-11-20 @ 08:12:45
URL: http://familjenahvlin.blogg.se/
Postat av: sabina

Firar de lucia i skolan?? Eller är de bara någon speciell klass som har de. Kommer inte ihåg att stella hade lucia förra året. isf så måste jag ju oxå fixa. Kramar.

2010-11-20 @ 08:34:41
Postat av: terese

kolla konsum.. där finns brukar det finnas

2010-11-20 @ 11:03:14
URL: http://www.metrobloggen.se/memyselfandcasp
Postat av: aha

OBS? ICA MAXI? Dem brukar ha...

2010-11-20 @ 17:40:13
Postat av: Magnus

Det bästa är att ha en pysselkväll... Kramis

hoppas allt är bra med er..

2010-11-20 @ 22:55:54
Postat av: Emily

Tack för alla svar =)



Sabina: Vet inte hur det är med lucia i skolan men församlingshemmet ska ha lucia tåg och sebastian går ju på onsdagsmix där.

2010-11-21 @ 01:17:15
Postat av: marie

Köp vitt kartongpapper, pinne och guldpapper och gör eget :D Jättekul att fixa med ju :)

2010-11-21 @ 13:00:16
URL: http://moonlitedreams.blogg.se/
Postat av: marie

Coop/Konsum har. Såg det ikväll när jag var där.

2010-11-21 @ 20:11:19
URL: http://moonlitedreams.blogg.se/
Postat av: Therese

hallåååå !!! Jävla lyx med sovmorgon till elva. Här ringde klockan 0745 i morse. De va bara å kliva upp vare sig jag ville eller inte :/ Fast jag har trots det vart oförskämt pigg idag. Men tack för en superkul kväll igår... :) Tycker jag känner av en smula träningsvärk idag haha. Så jävla otränad är jag :)

2010-11-21 @ 23:37:01
URL: http://hedmanlindby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0