Måndag

ja så var de måndag igen.

Ska strax gå och hämta mina 3 pojkar tänkte bara skriva ett kort inlägg först.

Igår var det försäldramöte om hockeyn och det handlade framförallt om cupen de ska åka på i helgen.
Lite läskigt att sebastian ska iväg o fara utan mig, men han är i gott förvar med alla sina hockeyledare o styvpappa patrik  :)
Patrik ska ju följa med så han ska ta hand om sebastian med. Hade han inte kunnat så hade jag självklart åkt med.

Igår em åkte vi till stan för o se sebastians första innebandy match någonsin. De var jätteduktiga allihop.

Vad gäller mitt plugg så är jag nu färdig med alla 5 uppdrag i den första krsen vård och omsorg, nu är det bara det muntliga betygs samtalet kvar, lite nervsöt. Så fram tills dess är de bara o plugga på allt jag läst hittills vilket är ganska mycket.
På uppdragen har jag fått VG alla gånger utom en gång då jag bara fick G men det var ganska väntat den ¨gång då det blev mycket avbrott med sjuka barn och annat viktigt som kom emellan. Men i helhet är jag nöjd. Slutbetyget kommer efter betygssamtalet.

Efter det är klart så börjar nästa kurs.


jag och Therse har tagit på oss att vara kioskansvariga för hockeyn så ikväll ska vi sätta os ner o skriva schema vem som ska jobba i kiosk o när. En del jobb med men man vill ju ställa upp så mycket man kan. Försöker visa att jag är intresserad genom att gå på möten o annat viktigt men man vill ju göra ngt mera så då blev de kiosken.
Finns ju vissa föräldrar som aldrig går på ett möte o som aldrig lyfter ett finger när de kommer till jobb och ställa upp för laget (sitt barn).

Ne nu ska jag hämta mina boys :) 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Emily, jag håller fullständigt med dig ! Som föräldramötet i söndags.. Ronniue bad att det skulle komma så mpånga som möjligt på mötet framförallt dom som skulle me på cupen ! men vi räknade väl till 7 vuxna exl ledarna. Jag tycker det är mycket märkligt.



Jag tycker oxå att det finns dom som aldrig hjälper till med jobb och grejer.. men nu har vi makten Emily.. nu sätter vi latmaskarna i arbete ;)

2010-11-01 @ 15:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0