Mycket glädje!

Fredagen var en kanon dag. Först fick jag ju MVG på mitt uppdrag, sen blev de en kanonkväll hos malin.
Men jag kan ju säga att på torsdagskvällen satt jag förtvivlad över att det var så svårt, uppdraget alltså. De skulle ju vara inskickat på fredagen så jag satt till kl 10 på torsdags kvällen. Var arg, ledsen o kände bara för att ge upp. Ja så svårt tyckte jag det var. På fredag fm så gjorde jag klart de sista innan jag skickade in det.
Tänkte att, Nej nu skiter jag fan i detta, de får bli som det blir. Bara de blir godkänt så är jag nöjd.

Så när svaret kom tillbaka och jag då insåg att jag inte fick G, eller VG utan MVG då var jag så in i bomben glad!!!

På lördagen var jag ganska trött, var hemma runt halv 4 på fredagsnatten :)

Staffan o barnen åkte till stan en sväng, sedan åkte till barnens farmor o hälsade på så jag kunde sova ett tag utan dåligt samvete. Sååå skönt!

På lördag eftermiddagen, tog vi fram lite mer julstjärnor o gardiner som skulle upp. Staffan började på fredagskvällen när jag var iväg :)

Hampus och Edvin provade sina luciakläder.









Sent på lördagskvällen så fick jag o Staffan för oss o baka bullar, de blev så goda =)



Sally och Lazy





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0