När man får ont på ställen och man inte ve...

När man får ont på ställen och man inte vet varför så blir jag så rädd. Tycker själv att jag haft lite "märkliga" sjukdomar ganska ofta.. Eller iaf ont på lite olika ställen som magen, vid brösten och där omkring. Självklart far tusen miljoner tankar igenom mitt huvud. Kanske dags att boka tid för diverse undersökningar. Skulle de nu vara något så är det bra att få reda på det i tid. Är det inget så kan jag släppa den biten. Säkert någon som tycker jag är löjlig men en ung fin vacker mamma vid namn Elin Hejdenberg kunde nog aldrig tro att hon skulle vara tvungen att lämna sina barn redan. Nej så bättre att kolla en gång för mycket än en gång för lite eller hur. Jag brukar be elin att ge mig ngt tecken om ngt skulle vara fel. Ännu har jag inte fått ngt så det känns bra.. Är nästan saker på att hon annars hade gett mig ett. God natt alla.


Kommentarer
Postat av: marie

Det kan vara stress och ångest.. Jag har jämt kramper i magen och jätteont i bröstet, ibland kan jag t.om få svårt att svälja.

Bara igår när jag storstädade hemma så började min mage krampa och jag mådde jätteilla.



Sen har jag ju haft kramper för annat i magen också. Jag hade ju en blodpropp i magen efter Lovahs förlossning. Den gjorde ju så att hela magen krampade på mig plus att jag spydde hela tiden. Sen hade jag vätska i magen. Sen visade det sig att jag fått en cysta vid vänster äggstock som också fick min mage att krampa.



Men gå och kolla upp det. Du kanske behöver hjälp med stress, några avslappningsövningar. Det hade jag behövt. men man undrar ju ibland när man ska få tid till att göra dom! Vi har ju ändå tre barn plus plugg och hemmagöra.. Tänk dig att jag är Stockholmare på det :P hahaha



Men det kommer ordna sig!! Prata med en läkare om att få göra en undersökning.. Bara en liten grej kan göra så mycket med kroppen.. Kram

2010-11-06 @ 09:50:17
URL: http://moonlitedreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0