Sebastian är iväg

Ja imosre åkte sebastian med båten.
Jag har ju sovit jättedåligt i natt, drömt mardrömmar o vaknat stup i kvarten. Ja så det var jag som hade resfeber.. :)
Lyckades till slut somna in klokt och då slöt de med att vi nästan försov oss.

Men vi kom upp och hann iväg i tid.

Hockeylaget kunde inte checka in föräns kl 17 så de skulle nog på cosmonova så länge.
Där har inte ens jag varit.

Kan tänka mig att sebastian njuter!!!!

Nu ligger Edvin uppe o sover och staffan och hampus är på skatebanan.
Jag ska plugga en stund.

Mindre roligt men men.. på måndag är denna kurs över och jag hoppas innerligt att jag fixar det med ganska bra betyg. Har kämpat så dessa veckor så hade verkligen känts som ett nederlag annars.


Kommentarer
Postat av: Anna Ahlvin

Jag hade nog också haft resfeber om jag varit dig i denna situation =) Rekomenderar verkligen GGN nästa år för er familj. Det var absolut inte sista gången vi besökte det evenemanget!! Lycka till i morgon med din kursavslutning! KRAM

2010-11-07 @ 17:06:51
URL: http://familjenahlvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0