Sitter vid datorn

Har inte suttit vid datan på flera dagar, bara kollat fb o mail på mobil o skrev förra inlägget med mobilen också. Men nu tog jag mig hit, 55 nya inlägg på bloglovin som jag nu blädrat igenom lite fort.

Känner mig ännu kass, har kramp i magen med jämna mellanrum, inte lika ont som i måndags kväll/natt och igår på dagen men de gör ont.
Är det nån magsjuka som går nu med magknip ??

Jag kräktes igår med, första gången stoppa jag fingrarna i halsen inne på toan för att få bort klumpen som satt där o tryckte.. efter nån timme kom de bara, jag hann inte ens springa in på toan.
Så min stackars älskling fick torka spyor på golvet.. men det är väl äkta kärlek va? :)
Han har varit helt underbar nu när jag varit sjuk, tagit allt som rör barnen själv (med lite instruktioner från mig)
Han är ju inte van o tänka på allt med dagis o skola.
Kommit hem o lagat mat o allt annat som ska göras o däremellan passat upp mig mee vatten, alveden, proviva dryck, blåbärs dryck, mackor o allt annat jag velat ha. Underbar man jag har!!!

Igår fyllde Elin 25 år, vi kunde ju inte åka dit så hon kom hit med smörgåstårta, Tack finaste du!! tack Adde med eftersom jag vet att de var hans idé :)

Sebastian har varit så snäll o duktig nu när jag varit sjuk, verkligen ställt upp här hemma, hjälpt till med småsyskon o bara varit duktig. Min älskade son!!
Han börjar bli så stor, snart åker han på hockeycup på tyresö, som han längtar!
Idag fick han spruta i skolan, vaccin mot ngt som jag inte minns nu men förmodligen röda hund, mässling och sånt som dom får som små. Skulle varit med honom men kunde ju inte så han pappa kunde som tur var, kände mig så dum, men han sa att de var okej, bara någon följde med..

Även Hampus har varit gullig, kommti fram till mig frågat omjag ar ont i magen, klappt mig lite på huvudet, axeln o gett mig en kram :)

Edvin har varit Edvin, gör allt på sitt sätt o börjar få egen vilja :) Hans bästa ord nu är "Neeeeeej".
Även han har varit framme vid mig o kramats o varit allmänt go.

Snälla Patrik hämtade sebastian på hockeyn idag o körde hem honom, guld värt!
Therese och Elin som skriver sms o bryr sig, sånt värmer!

Även syster jenny har skrivit och ringt, tack!

Älskar er alla!!



Sen har min systerson Felix varit tvungen att opereras akut så  jag har tänkt på honom och hans familj, operatioen är nu över och allt har gått bra. Tack och lov!!

Nu ska jag kurera mig i soffan och hoppas innerligt att jag imorgon bitti vaknar pigg o kry!


Kommentarer
Postat av: Anna Ahlvin

Tråkigt att läsa att du inte mått/mår bra. Hoppas det snart ger med sig. Det där med hockeycup i Tyresö låter spännande=) Antar att det är många fjärillar i magen på Sebastian innan ... hihi!!! Du kan hälsa honom att Tyresö är fint och ishallen där är bra ;) Jag är uppvuxen i Tyresö och bodde mer eller mindre i ishallen då jag åkte konståkning i många många MÅNGA år. Krya på dig! /Anna

2010-11-03 @ 22:13:30
URL: http://familjenahlvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0