Äntligen börjar jag känna mig pigg!

Har nu legat sjuk o inte orkat göra ett piss men idag känns de bättre, febern är borta. Halsen gör ännu ont men den känns bättre ialla fall. Var vid doktorn igår och fick pencillin. Stora jävla tabletter. Jag som hatar o svälja tabletter, kan typ inte det. Nu ska jag då ta 3 sånna om dagen. synd om mig =(

Idag fyller jag år, men det blir inget kalas eftersom jag är sjuk, de gör inget för mig.

Min familj är ju här och mamma och jenny kommer sen och fikar lite med oss.

Mina fina barn och staffan kom upp och väckte mig och sjöng för mig, barnen hade målat teckningar till mig =)
När jag sen kom ner gjorde sebastian en leverpastej macka och en kopp te till mig, gulliga unge!!!


Staffan, Hampus och sebastian är nu borta på skatebanan och åker lite. Edvin sover och jag ska snart duscha. Välbehövligt efter att ha legat i feber i 2 dagar, har frusit o svettats om vartannat.

Hoppas ni alla får en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Hanna

grattis på födelsedagen.

2010-10-23 @ 12:34:39
URL: http://buttard.blogg.se/
Postat av: Marianne

Pencillin är inte kul, men det är bara att bita ihop. :/



Ha det så bra idag och grattis igen på både DIG o mig. :-O kramis

2010-10-23 @ 15:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0